卡通Snoopy裡的主角Charlie Brrown,

變成英國搖滾天團Coldplay新專輯裡的ㄧ首歌了!

 

英國搖滾天團Coldplay新專輯即將上市之前, 

到美國宣傳時演唱了這首Charlie Brown:

 

 

看一下歌詞~

我想Coldplay之所以受到大家的喜歡

就是因為這種擁有赤子之心的Lyrics!

Charlie Brown by coldplay 

 

Oooh, ohohoooh 

I stole a key (我偷了把鑰匙) 

Took a car downtown where the lost boys meet

(把車開到市區迷失男孩們聚集的地方)

Took a car downtown and took what they offered me

(把車開到市區並接受了他們提供我的)

To set me free

(放我自由)

I saw the lights go down at the end of the scene

(我看到後面燈暗下來)

I saw the lights go down and they're standing in front of me 

(我看到燈暗下來而他們站在我面前)

 

Ohohoooh

In my scarecrow dreams

(在令我的害怕的夢裡)

When they smash my heart into smithereens

(當他們把我的心打成碎片)

I'll be a bright red rose combusting the concrete 

(我會化身為鮮紅色的玫瑰在水泥上燃燒)

Be a cartoon heart

(有一顆卡通的心)

And light a fire, light a spark

(放把火 化為閃光)

Light a fire, a flame in my heart

(放把火 一把心中的火)

We'll run wild

(我們會奔向野外)

We'll be glowing in the dark

(我們會在黑暗中發光)

 

Ohohoooh

Glowing in the dark

(在黑暗中發光)

Ohohoooh, ahahaah

All the boys, all the girls

(所有男孩們女孩們)

All that matters in the world

(世上所有的事)

All the boys, all the girls

(所有男孩們女孩們)

All the madness that occurs

(所有的瘋狂)

All the highs, all the lows 

(所有的高低起伏)

As the room spinning goes

(隨著旋轉的房間)

We'll run riot

(我們會喧鬧的跑)

We'll be glowing in the dark

(我們會在黑暗中發光)

 

Oooh, ohohoooh

So we saw an innocent riot

(所以我們看到一場天真的騷亂)

We'll be glowing in the dark

(我們會在黑暗中發光) 

 

arrow
arrow

    Yo!MOE 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()