Here is a good night song from Yo!MOE~
Christina Perri (克莉絲汀派瑞) 是MOE最近超喜歡的女歌手~
她替暮光之城:破曉Ⅰ唱的插曲A Thousand Years (千年之戀)~,真的是很動人...

Christina Perri - A Thousand Years Lyrics (MOE編譯)
Heartbeats fast
心跳的很快
Colors and promises
我想起你的樣子和那些承諾
How to be brave
如何才能勇敢
How can I love when Im afraid to fall
如果害怕陷的太深 我要怎麼去愛
But watching you stand alone
但是看著你獨自站在那
All of my doubt suddenly goes away somehow
我所有的一律 突然消失不見
One step closer
再靠進一步
I have died everyday waiting for you
每天痴痴等待 我跟死人無異
Darling dont be afraid I have loved you
親愛的不要擔心 我一直愛你
For a thousand years
愛了一千年
I'll love you for a thousand more
我還會再愛你一千年

Time stands still 
時光靜止
Beauty in all she is
她所有美麗
I will be brave
我會變得勇敢
I will not let anything take away
我不會讓任何人奪走
Whats standing in front of me
站在我眼前的你
Every breath
每一次呼吸
Every hour has come to this
每一小時的等待都是為了此刻
One step closer
再靠近一步

I have died everyday waiting for you
每天痴痴等待 我跟死人無異
Darling dont be afraid I have loved you
親愛的不要擔心 我一直愛你
For a thousand years
愛了一千年
I'll love you for a thousand more
我還會再愛你一千年
And all along I believed I would find you
一直以來我相信我會找到你
Time has brought your heart to me
時間把你的心帶來給我
I have loved you for a thousand years
我已經愛你一千年
I'll love you for a thousand more
我還會再愛你一千年


更多有趣的線上英文,只有在 www.Yo-MOE.com 喔!

arrow
arrow

    Yo!MOE 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()