Yo! 媽媽也愛甜言蜜語~
I Believe in love at first sight, (我相信一見鍾情) 
Because I’m loving my mom… 
Since I opened my eyes. (因為我張開眼睛的那一刻,我就愛上媽媽了~)

祝媽媽們母親節快樂~

Happy Mother’s day!








Yo! 祝媽媽們母親節快樂!

Mom~ To the world you might just be one person, but to one person, you might just be the world.
媽~ 對這世界來說,你可能只是"某"個人; 但對某個人來說,你就是他的全世界。
You know who that person is!

And MOE loves this quote!
Dear mom~ 妳...就是我的全世界!




My mom is a neverending song in my heart of comfort, happiness, and being.
I may sometimes forget the words but I always remember the tune.
我媽媽就像是一首永不休止的歌曲,在我心中充滿了溫暖、幸福的存在著。
有時我會忘記她的話,但我會永遠記得那旋律。

Yo! 這句話來形容偉大的影響力真是在恰好不過了~
獻給天下的母親!

And MOE loves this quote!






Yo! 復仇者聯盟也沒什麼啦~
因為每個媽媽都是超級媽媽
Supermoms!




媽媽最愛說的10句話
10. 不行的不 你是哪裡聽不懂?
9. 老娘不care是誰先動手的!
8. 等你爸回家你就知道死了!
7. 敢給我做鬼臉! 待會你的臉就會被我揍成永遠都長那樣!
6. 現在你手是斷了嗎?!
5. 沒人說過人生是公平的~
4. 恁老母警告你~床是拿來睡覺,不是拿來跳的!
3. 給我把菜吃下去~
2. 有種你再說一次我不知道!
1. 老娘說了算。

And in case you don’t know this, mom~
I love it when you say that to me everyday~
love you mom...


 
也歡迎大家來Yo!MOE官網逛逛噢!!!
arrow
arrow

    Yo!MOE 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()